На відновленні перебуває вагон типу Татра Т3, роботи над яким розпочали в серпні. Про це повідомляють у КП «Київпастранс».
За словами виконувачки обов’язків генерального директора КП «Київпастранс» Тетяни Тараско, фахівці технічної служби вже завершили початковий етап робіт. Провели діагностику, очищення та металообробку вагона. Зараз вагон перебуває на стадії малярних робіт та підготовки до облаштування інтер’єра.
Тетяна Тараско повідомила, що в межах капітального ремонту в трамваї замінять стелю, двері та пасажирські сидіння, встановлять вікна з тонуванням. У вагоні заплановано повністю оновити електричне обладнання та встановити енергоощадне освітлення. Трамвай облаштують додатковим опаленням, системою відеонагляду та системою інформування пасажирів. На східцях нанесуть жовті попереджувальні смуги.
Після капремонту трамвай обладнають кондиціонером. Роботи планують завершити до кінця осені.
Як зазначають у КП «Київпастранс», паралельно капремонти тривають у Подільському трамвайному депо та трамвайному депо ім. Шевченка. До кінця року мають капітально оновити 10 вагонів. У середньому капремонт вагона триває 3–4 місяці, залежно від зносу трамвая. У нинішніх умовах цей процес може займати більше часу, однак фахівці КП «Київпастранс» працюють у посиленому режимі, щоб мінімізувати затримки.
Капітальний ремонт трамваїв дає змогу продовжити їх експлуатацію ще на 10 років, підвищити комфорт і безпеку пасажирів.
Нагадаємо, що на запитання «Вечірнього Києва» у Київавтодорі розповіли про всі об’єкти, які наразі в роботі й на яких роботи вже виконані.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»