АМПУ готується підняти і відновити земснаряд, який підірвався 23 липня на міні в гирлі Дунаю.Судно частково затонуло, але роботи з його підйому вже розпочато.Дунайські порти відіграють ключову роль в експорті зерна.
Нагадаємо, ввечері 23 липня в гирлі «Бистрое» стався вибух земснаряда філії «Дельта-лоцман» АМПУ, на борту якого перебували 11 членів екіпажу. В результаті загинули троє працівників. Канал був тимчасово закритий, але з 6 серпня судноплавство відновили.
Як повідомив в інтерв’ю usm.media глава АМПУ Олександр Семирга, судно отримало серйозні пошкодження і частково затонуло, проте фахівці вже працюють над його підйомом і відновленням.
Семирга підкреслив, що навіть в рамках діючого морського коридору зберігаються ризики підриву суден, тому будь-які роботи в акваторії можливі тільки після протимінного обстеження.
Він нагадав, що безпеку коридору забезпечують Сили оборони і ВМС України, а рух суден здійснюється в три порти Великої Одеси — Чорноморськ, Південний і Одесу.
Дунайські порти, за словами глави АМПУ, залишаються важливою ланкою в експортній логістиці, перш за все зерна, хоча після відновлення роботи глибоководних портів їх вантажообіг помітно знизився. Зараз до уряду подані пропозиції щодо комплексної програми розвитку та підтримки портів Дунаю.