Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Піар за бюджетні кошти: мерія Дніпра під час війни витратить на рекламу в інтернеті та газетах майже 9 мільйонів

Піар за бюджетні кошти: мерія Дніпра під час війни витратить на рекламу в інтернеті та газетах майже 9 мільйонів
dp.informator.ua • 1 хв читання

Далеко не новина, що мерія Дніпра полюбляє висвітлювати свою роботу у засобах масової інформації за бюджетні кошти. Лише за 2024 рік під час повномасштабної війни міськрада Дніпра витратила на рекламу себе 51 мільйон гривень. Цей показник був найбільшим серед усіх міст України. 

Ми вирішили подивитися інші закупівлі від міської ради і порахувати, скільки коштів вже пішло на рекламу мерії у 2025 році. Про це повідомляє Інформатор.

На сайті Prozorro від початку 2025 року (від січня до вересня) ми знайшли п’ять тендерів на закупівлю рекламних послуг від мерії. Це не тільки висвітлення діяльності міської ради, а просування продуктів комунального телебачення “Дніпро ТВ” у соцмережах (SMM), що підпорядковується міській раді Дніпра. 

Якщо порахувати всі закупівлі, що відбулися, і ті закупівлі, які в статусі торгів, то отримаємо суму в розмірі майже 9 мільйонів гривень (8 мільйонів 878 тисяч гривень). Отже, для зручності розпочнемо із закупівель, які вже відбулися, і вже є переможець. Це закупівлі на 4 мільйони та майже 2 мільйони гривень, відповідно.

Цікаво, що замовником цих трьох закупівель вказане комунальне підприємство “Дніпровська міська студія телебачення”. Переможцем двох тендерів стала ФОП Гайдаш Леся Олегівна та ТОВ “Золота Середина” (сайт Obozrevatel.ua). Сумарно це вже майже 6 мільйонів (5 мільйонів 990 тисяч гривень). 

Зокрема, ФОП Гайдаш Леся Олегівна, має виконати 3332 послуги з просування контенту міського комунального підприємства у соцмережах Instagram, Facebook та платформах Google.

ТОВ "Золота Середина" за 4 мільйони має розмістити 166 публікацій на сайті новин упродовж 2025 року. 

Ще дві тендерні закупівлі на висвітлення діяльності міськради знаходяться в статусі торгів. Це розміщення реклами у друкованих медіа, і торги були оголошені нещодавно. Станом на 15 вересня, пропозиції від потенційних учасників ще відсутні. Замовниками вказані департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики міськради Дніпра, а також комунальне підприємство “Дніпровська міська студія телебачення”. 

На відміну від послуг з просування контенту або його розміщення, у цьому випадку об'єм закупівель вказаний у квадратних сантиметрах. Це 200 тисяч та 27 677 квадратних сантиметрів. 

Нагадаємо, що у Дніпрі зупинили незаконне рішення міськради про зменшення прибережної зони. Крім цього, ми писали, скільки мільйонів з міського бюджету коштуватиме оновлення мобільного застосунку “єДніпро”. Також читайте, що Дніпро витратить майже 52 мільйони гривень на утримання та ремонт зелених насаджень.