У Кабінеті міністрів працюють над Концепцією розвитку електрозарядної мережі. Цього вимагають потреби внутрішнього ринку та євроінтеграційні норми.
За словами заступника міністра розвитку громад та територій Сергія Деркача, попит на електромобілі в Україні зростає. Із 2021 до 2025 року в країну ввезено майже 200 тисяч електрокарів усіх типів, зазначає ЦТС.
Але в уряді й досі не мають повної картини щодо кількості зарядних станцій, каже Деркач. Нині у Мінрозвитку працюють і над дослідженням стану мережі.
"Європейський Союз визначив електромобільність як ключовий пріоритет у транспортній політиці, і ми повинні розвивати інфраструктуру на рівні з нашими сусідами", – наголосив заступник міністра.
Головний стримуючий фактор - страх, що "ніде зарядити", переконаний він. Доступна й розгалужена мережа зарядок зніме ці бар’єри й дасть обирати сучасний, економний і екологічний транспорт.
Водночас, зауважують в уряді, розбудова зарядної інфраструктури – це робочі місця: виробництво обладнання, монтаж, обслуговування, ІТ-рішення.
За підсумками серпня обсяг сегмента електромобілів (включаючи легковики, вантажні та автобуси) склав рекордні 11,5 тис. Це на 12,5% більше, ніж було у липні, та на 22,5% більше відносно серпня-2024.
За підсумками липня сумарний обсяг сегмента електромобілів склав 9,7 тис., що на 9,8% більше, ніж було у червні поточного року, та на 41,1% більше відносно торішніх показників липня-2024.
Компанія Ілона Маска Tesla, відома своїми електрокарами, подала заявку до британського регулятора Ofgem на отримання ліцензії для постачання електроенергії домогосподарствам і бізнесу в Англії, Шотландії та Уельсі.