На мосту через річку Десенку триває черговий етап ремонту. Роботи виконуються поетапно, окремими ділянками на смугах руху, щоб забезпечити безперервне транспортне сполучення лівого берега з правим. Про це повідомляють у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.
У 2023 році на замовлення КП «Київавтошляхміст» розпочався ремонт штучної споруди. Він передбачає заміну верхнього та нижнього шарів асфальтобетону, влаштування гідроізоляції та заміну балок прогонових будов на окремих ділянках. У 2024 році роботи продовжилися на інших смугах руху. Наразі фахівці виконують наступну чергу ремонту, яку планується завершити до кінця цього року.
У Департаменті звертають увагу, що роботи виконують поступово, охоплюючи різні ділянки мосту. Повне перекриття мосту для одночасного ремонту всіх смуг неможливе, адже він є важливою транспортною артерією міста. Крім того, технологічні процеси — укладання гідроізоляції, ремонт балок та влаштування покриття — потребують дотримання певних термінів та погодних умов.
Для зменшення заторів у години пік на мосту впровадили реверсний рух: вранці працюють 3 смуги в напрямку до правого берега, а 1 — до лівого. У вечірні години — навпаки. Така схема враховує інтенсивність транспортних потоків у різний час доби та дозволяє зменшити навантаження на ділянку, де тривають роботи.
Як наголошують у Департаменті, після завершення ремонту міст через річку Десенку відповідатиме сучасним стандартам безпеки, комфорту та довговічності.
Раніше «Вечірній Київ» повідомляв, чому з року в рік ремонтують ділянки мосту через Десенку, який є продовженням Північного мосту. В планах на цей рік — відремонтувати мостове полотно й проїзну частину з правого на лівий берег разом із балками прогонових будов в межах стиків деформаційних швів. Мова йде про ту частину мосту та його складники, яку не ремонтували у попередні роки. Тому що вони сьогодні вже потребують негайної заміни в рамках проведення протиаварійних робіт.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»