Повномасштабне вторгнення не відміняє простих людських бажань — наприклад, пофарбувати волосся чи зробити нову зачіску. Салон краси «Frizor» у Дніпрі довів це на власному досвіді. Йому вдалося вистояти у часи пандемії, не закритися після початку великої війни та навіть знайти баланс у період блекаутів, не втративши клієнтів, пише «Наше місто».
Салон заснували дві подруги-колеги Наталя та Інна. Обидві мають понад 20 років досвіду в індустрії краси. Наталя зізнається, що на початку повномасштабної війни було страшно, але професія перемогла страх.
Ранком 24г лютого 2022 року салон відкрився, попри весь жах невідомості.
«Вже на другий день після 24 лютого ми вийшли на роботу. Спочатку всі були в ступорі: не знали, чи підтверджувати записи, чи приходити в салон. Але через тиждень клієнти почали писати самі: “Що робимо?”. Тоді й ми поступово повернулися до роботи», — пригадує співвласниця салону.
Особливим випробуванням стали відключення світла.
«У розпал блекаутів ми купили генератор за шалені гроші. Потім смішно згадувати, як він “стрибає” з нашого ганку, ламається, ми його вантажимо в авто й возимо до майстрів ремонту. Але без нього не можна було працювати. Ми рахували кожен літр бензину, але ціни на послуги тоді не піднімали. Багато людей залишилися без роботи, приїхало багато переселенців — хотілося підтримати їх, а не заробляти на кризі», — розповідає Наталя.
Для Наталі ця історія особливо особиста: її чоловік і син — добровольці Збройних сил України. Багато клієнтів салону також служать у війську.
«Наші хлопці, які були клієнтами ще до повномасштабного вторгнення, зараз мобілізовані. Вони приходять на стрижки у відпустках чи після лікування. Кажуть, що це приносить задоволення і відчуття нормального життя», — ділиться майстриня.
Салон постійно долучається до зборів для армії та надає послуги військовим.
Попри війну, ставлення людей до індустрії краси майже не змінилося.
«Жінки завжди хочуть бути доглянутими. Навіть під час обстрілів ніхто не ставив під сумнів, чи ми будемо працювати. Вони їдуть до нас у салон, а ми робимо свою справу. Це маленький шматочок нормального життя, який допомагає триматися», — каже Наталя.
Майстрині жартують, що часом доводиться навіть розвінчувати «б’юті-міфи» з TikTok.
«Є такі смішні історії. Наприклад, деякі клієнти вірять, що волосся росте з кінчиків. Або питають, чи можна робити маски з кока-коли чи желатину. Ми пояснюємо, що є спеціальні доглядові лінійки, створені для безпеки та краси», — сміється співвласниця салону.
Попри всі труднощі, команда «Frizor» дивиться у майбутнє з оптимізмом.
«Мріємо просто жити. Інколи відпочити від клієнтів, піти у відпустку. А професійно — розвиватися далі й, можливо, відкрити ще салон», — діляться майстрині.
Нагадаємо, раніше ми писали: Зробіть мені красиво: як майстри індустрії догляду з Дніпра творять дива для клієнтів.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня