Соціальні мережі зробили дизайн інтерʼєру доступним для широких мас, принісши з собою скарбницю унікальних ідей та модних трендів. Однак не всі вони дійсно варті того, щоб їх втілювати. Martha Stewart розповідає, які тренди варто залишити на екрані.
Стільці у формі фруктів стали дуже популярними у соціальних мережах. Проте вони не призначенні для сидіння чи витримування ваги.
LEV Development – ваш ритм. Ваш простір. Ваш стиль життя. У кожному проєкті – продуманість, у кожному рішенні – характер.Безпека, комфорт та функціональність – все те, що дійсно важливо, з турботою про людей та про країну.
Такі тренди, як Barbiecore та cluttercore, прокотилися соціальними мережами як спосіб погратися з інтерʼєрами. Однак вони не завжди мають довговічність.
«Ця мікроестетика процвітає завдяки швидкому візуальному впливу, а це означає, що цілі кімнати зрештою фарбуються, меблюються або облаштовуються аксесуарами відповідно до концепції, яка здаватиметься застарілою, щойно алгоритм рухатиметься далі», – каже дизайнер інтер’єрів Білал Рехман.
Він вважає, що такі вічні матеріали, як камінь, метал та льон, зрештою економлять гроші в довгостроковій перспективі.
«Замість того, щоб гнатися за кольоровим трендом чи тематичною естетикою, створіть нейтральну текстурну основу, використовуючи ці матеріали, а потім виразіть свою індивідуальність за допомогою мистецтва, аксесуарів чи сезонних акцентів», – каже він.
Хоча низькі білі дивани виглядають красиво, вони не дуже практичні. Білий диван швидко бруднитиметься, особливо, якщо він виготовлений з матеріалу, який постійно буде деформуватися і не виглядатиме так, як задумано. Краще обирати нейтральний диван – сірого або бежевого кольору.
Саморобні молдинги з пінопласту обіцяють миттєвий архітектурний шарм в інтер’єрі, але є один нюанс.
«Ці проєкти можуть добре виглядати на фотографіях для соціальних мереж, але в реальності іноді буває все навпаки. Матеріали можуть деформуватися, відшаровуватися або здаватись крихкими, і замість того, щоб покращити інтер’єр, лише його погіршують», – каже Рехман.
Копії відомих брендів часто приваблюють через дешевизну. Однак такі копії майже завжди є короткочасним задоволенням. Вони можуть бути виготовленими з дешевих матеріалів або просто неякісними.