Уявіть: ви йдете вулицею і бачите, що людина раптом втратила свідомість. Або ваш колега порізався на кухні офісу. Що робити? Викликати швидку і чекати? Чи є щось, що можна зробити прямо зараз, щоб допомогти?
У фармдистриб’ютора БаДМ вирішили: співробітники мають знати відповіді. Тому майже 200 керівників різних рівнів пройшли навчання з першої домедичної допомоги. І це виявилося набагато цікавіше, ніж здавалося спочатку.
Уміння надати домедичну допомогу потрібне не лише медикам. Швидка допомога в середньому прибуває через 10-20 хвилин, а в деяких критичних станах людини допомога потрібна невідкладно.
Тож такі знання важливі кожному — екстрені ситуації не попереджають і можуть статися будь-де: вдома під час сімейної вечері, на вулиці по дорозі на роботу, на дитячому майданчику чи в офісі.
"Коли ти знаєш, що робити, паніка відступає. Раніше я боявся зашкодити, тому в критичних ситуаціях просто викликав швидку і чекав. Завдяки навчанню в БаДМ розумію: іноді прості дії можуть допомогти ще коли медики їдуть", — ділиться враженнями Олександр, один з учасників навчання
"Ми подбали, щоб навчання відбувалося в онлайн-форматі, що дозволило кожному учаснику пройти його у зручний час. Програма включала чотири практичні модулі, присвячені найпоширенішим екстреним ситуаціям: поранення, втрата свідомості, епілептичні напади та утоплення", — ділиться Інна Патлаха, фахівець з навчання та розвитку персоналу.
Це не теоретичний курс з медицини, а концентровані практичні знання. Кожен модуль — чіткий алгоритм дій. За 50 хвилин навчання можна засвоїти базові принципи допомоги в критичних ситуаціях та закріпити знання тестами.
Практичний ефект відчутний одразу. Тепер на кожному структурному підрозділі компанії є люди, які не розгубляться в екстреній ситуації і зможуть надати кваліфіковану допомогу до приїзду медиків.
Додатково у всіх бажаючих працівників є можливість пройти онлайн-курси з тактичної медицини, способів боротьби зі стресом та емоційним вигоранням.
Також в системі дистанційного навчання БаДМ доступні майже 100 курсів різного напрямку: менеджмент, продажі, ефективні комунікації, інформаційна безпека тощо.
"Найголовніше — це внесок у культуру відповідальності, де співробітники можуть подбати про оточуючих. Завдяки цій ініціативі майже 200 керівників володіють необхідними компетенціями для надання кваліфікованої допомоги в екстрених ситуаціях. Компанія БаДМ продовжуватиме інвестувати в такі програми, адже безпека та розвиток співробітників є нашими пріоритетами", — підкреслює Дмитро Бабенко, виконуючий обов'язки генерального директора компанії БаДМ.
Компанія БаДМ більше 30 років забезпечує лікарськими засобами та виробами медичного призначення понад 18 000 аптек та медичних закладів по всій країні. Шукай своє місце в БаДМ за посиланням!