Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Микола Калашник: На Київщині вперше в Україні застосували екологічну технологію, яка підвищує довговічність дорожнього полотна

Микола Калашник: На Київщині вперше в Україні застосували екологічну технологію, яка підвищує довговічність дорожнього полотна
КИЇВВЛАДА • 1 хв читання

На Київщині вперше в Україні на тестовій ділянці О100607 Залісся – Заворичі застосували інноваційну технологію EcoSteelAscon. 

Про це, як передає КВ, йдеться у повідомленні Київської обласної державної адміністрації (КОВА) з посиланням на очільника Миколу Калашника.

«Шукаємо сучасні рішення, щоб дороги на Київщині служили довше, а відходи ставали будматеріалами», — зазначив він.

Суть технології EcoSteelAscon полягає в заміні природного щебеню на сталеплавильний шлак — побічний продукт металургійного виробництва. Це рішення вже понад десять років успішно використовується у Республіці Корея та довело свою ефективність.

EcoSteelAscon має низку важливих переваг. Передусім вона забезпечує підвищену міцність і довговічність дорожнього покриття, а також дозволяє знизити собівартість будівництва. Завдяки їй зменшується рівень шуму та утворення пилу. Крім того, використання цієї технології сприяє скороченню викидів вуглецю та знижує навантаження на довкілля.

Голова КОДА разом із головою Агентства відновлення Сергієм Сухомлином та представниками компаній POSCO International і SG Ukraine оглянули тестову ділянку протяжністю 750 м, що корейські партнери зробили власним коштом.

«Наші дорожники, представники ДП «Національний інститут розвитку інфраструктури» та компанії SG Ukraine здійснюватимуть щомісячний моніторинг стану дорожнього покриття. Це дозволить провести об’єктивну оцінку технології в українських умовах. За результатами дослідження буде ухвалено рішення щодо подальшого використання технології EcoSteelAscon під час ремонту й будівництва доріг на Київщині. Важливо, що український конверторний шлак має високі показники міцності, що відкриває перспективи для масштабного впровадження цієї екологічної технології в дорожньому будівництві по всій Україні», — наголосив Микола Калашник.

Читайте: Микола Калашник: Підписано важливий меморандум щодо підтримки ВПО з Луганської області