Один з топ-менеджерів Google під час саміту з питань штучного інтелекту, що відбувся в понеділок у Нью-Йорку, виступив на захист використання AI-резюме в результатах пошуку.
На запитання про новий позов материнської компанії Rolling Stone, Penske Media Corporation, щодо AI Overviews від Google, віцепрезидент компанії з питань урядових справ та державної політики Маркем Еріксон відповів, що уподобання користувачів зміщуються від «фактичних відповідей», наданих оригінальними вебсайтами, до контекстних резюме, наданих AI Overviews, які з’являються у верхній частині головної сторінки результатів пошуку. За словами Еріксона, мета компанії полягає в підтримці «здорової екосистеми» з використанням як AI-резюме, так і звичайних результатів пошуку, які іноді називають 10 синіми посиланнями.
Нещодавно з’явилися докази, які свідчать про те, що з появою AI-резюме трафік пошуку різко падає. У своєму позові Penske стверджує, що це падіння трафіку пошуку призводить до зниження доходів онлайн-видавців.