Війна внесла зміни у роботу фармацевтичної галузі України, адже повстали нові виклики, пов’язані з логістикою та швидкою доставкою ліків. Генеральний директор «Дойч-Фарм» Олександр Карабанов в ефірі телемарафону розповів про труднощі, з якими стикнулася компанія у перші дні вторгнення, про створення благодійного фонду для онкохворих, про те, як зміг у якості постачальника фармпрепаратів заощадити державі сотні мільйонів гривень.
«Ми знали, що затримки можуть коштувати комусь життя. Команда оперативно опрацювала нові логістичні шляхи, і затримок у постачанні не було», — зазначив Карабанов й додав, що попри закриті кордони, перевірки, вимоги до реєстрації ліків та загальні труднощі воєнного часу компанії все вдалося.
У перші місяці війни, за його словами, компанія працювала у форматі «швидкої допомоги» — реагувала на термінові запити шпиталів і військових підрозділів. Зараз, каже Карабанов, робота стала більш системною — відбувається планове постачання згідно з заявками від військових шпиталів.
Також, за його словами, компанія передала медикаменти, знеболювальні препарати, реабілітаційне обладнання, а також сотні тисяч одиниць допоміжних засобів — зокрема, інвалідні візки, ортопедичні подушки та протипролежневі матраци. Частину поставок організовували на прифронтові території, залучаючи до логістики власних працівників.
Він також повідомив, що «Дойч-Фарм» є активним учасником державних закупівель, і завдяки конкурентним цінам компанія вже зекономила для держави понад 200 млн гривень. Зокрема, на одному з препаратів економія сягнула майже 300 млн грн.
«Ми працюємо напряму з іноземними виробниками — це дозволяє не лише зменшити ціну, а й гарантувати якість продукції», — підкреслив він.
Олександр Карабанов також повідомив про створення благодійного фонду для онкохворих зі стартовим капіталом у 5 млн грн.
Фонд, за його словами, надаватиме підтримку пацієнтам у вигляді медикаментів, медичного обладнання, а також психологічної допомоги.
У компанії планують залучити до ініціативи державні структури, волонтерські організації та інші благодійні фонди.
Окрему увагу Карабанов звернув на випадки поширення недостовірної інформації про доступність ліків.
«Наприклад, медіа писали, що в лікарнях немає „Оксаліплатину“, хоча ми його вже поставили. Ми продовжуємо працювати і розширюємо обсяги», — заявив Карабанов.
Він наголосив, що компанія й надалі виконуватиме свою місію — забезпечуватиме українців якісними препаратами, підтримуватиме медичну систему та надаватиме гуманітарну допомогу.
Раніше «ФАКТИ» повідомляли, що в МОЗ анонсували розширення програми «Доступні ліки», яка дозволяє людям отримувати препарати проти найпоширеніших хвороб або безоплатно, або з частковою доплатою.