Маркетплейс Rozetka звинуватили у тому, що він не пише слова "війна" у Viber-повідомленнях, посилаючись на правила месенджера.
Водночас у самому Viber заперечують наявність такої заборони.
Днями користувачка Facebook Анастасія Шимчук на своїй сторінці опублікувала скрін повідомлення від Rozetka з інформацією про підписку на безоплатну доставку.
"Ми пам’ятаємо, що станом на 24 лютого 2022 року ви мали підписку Premium, яка була зупинена через … (на жаль, цей месенджер не дозволяє нам назвати речі своїми іменами)", – йшлося в ньому.
Анастасія обурилася через те, що маркетплейс не зміг написати "повномасштабне вторгнення" чи "війна". Інші користувачі у коментарях підтвердили, що отримали такі самі повідомлення.
"УП. Життя" звернулася до Rozetka із проханням прокоментувати ситуацію. Там запевнили, що говорять про війну прямо.
"Ми не можемо навіть уявити, що є хоч один український бізнес, який може уникати називати цю криваву та жорстоку війну зі сторони Росії проти нашої країни війною, а повномасштабне вторгнення повномасштабним вторгненням. І ми їх використовуємо в тому числі поряд в одному реченні", – сказали у маркетплейсі.
Також Rozetka надіслала зразок листа, який надходить користувачам на електронну пошту. Там замість трьох крапок стоїть слово "війна".
Проте наявність завуальованого формулювання з повідомлення у Viber у маркетплейсі не пояснили, як і не спростували достовірність опублікованого скриншоту.
У пресслужбі самого месенджера заявили, що не мають правил, які забороняють говорити про війну.
"Ми не обмежуємо використання жодних слів у бізнес-повідомленнях. Ба більше, ми не маємо доступу до їхнього змісту", – розповіли у Viber у коментарі для "УП. Життя".