Коротко
У липні в Києві демонтовано 2089 рекламних конструкцій та вивісок. Загалом з початку року прибрано понад 13 тисяч таких об'єктів. Мета робіт – створення впорядкованого, законного та естетичного міського середовища, а також реалізація дизайн-коду Києва.
Протягом липня 2025 року в столиці демонтовано 2089 рекламних конструкцій та вивісок, повідомили в Управлінні з питань реклами.
Серед демонтованих конструкцій:
Загалом з початку року демонтували вже 13 132 конструкції.
«Демонтаж — не мета, а наслідок. Наша мета — впорядковане, законне, естетичне міське середовище, — зазначають в Управлінні. — Очищення столиці від незаконної реклами — важлива частина реалізації дизайн-коду Києва: гармонізація вивісок, збереження архітектурної цілісності фасадів, комфорт мешканців, розвиток бізнесу у привабливому міському просторі».
На демонтаж потрапляють рекламні конструкції та вивіски, розміщені без дотримання вимог правил (без оформлення відповідного документу або з його порушенням). Вони є частиною обличчя міста, тож мають відповідати встановленим стандартам.
994 конструкції демонтували силами КП «Київреклама», 1095 — прибрані самими власниками
«Кожен демонтований штендер, банер чи вивіска — це ще один крок до впорядкованого міського простору, — підкреслили в Управлінні. — Київ заслуговує на стильне і комфортне середовище, де реклама гармонійна та законна. Менше хаосу — більше простору для архітектури».
Нагадаємо, у Києві за липень демонтували майже 400 елементів благоустрою, які були встановлені без належних дозвільних документів або з порушенням термінів їх дії. Це тимчасові споруди, сезонні тимчасові споруди, автолавки тощо.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»