YouTube почав тестувати нову функцію співпраці, подібну до Instagram та TikTok. Співробітник Google пояснив у довідці YouTube, що ця функція дозволить авторам додавати співавторів до відео, щоб вони могли рекомендувати їх аудиторії один одного. Наразі тест доступний лише для невеликої групи авторів, але, схоже, YouTube планує розширити його доступність у майбутньому. Ліндсі Гембл, консультант і радник з маркетингу впливу, опублікувала скріншот, який показує, як працює експериментальна функція на Threads.
Як ви можете бачити на зображенні, яке опублікувала Гембл, додавання співавторів показує їхні імена поруч з авторами на їхньому каналі. Якщо їх занадто багато, принаймні на мобільних пристроях, співавтори відображатимуться як “…та інші” поруч з іменем автора. Якщо натиснути на нього, з’явиться список людей, які беруть участь у проекті, з кнопкою “Підписатися” поруч з їхнім іменем.
В Instagram і TikTok автор, який завантажує контент, повинен буде запросити інший акаунт як співавтора, який потім повинен буде схвалити запрошення. Скоріш за все, так буде і тут, щоб гарантувати, що автори не будуть випадково додавати інших користувачів до своїх відео. Однак незрозуміло, чи зможуть співавтори бачити деталі, які зазвичай зарезервовані для очей завантажувача. Як і у випадку з будь-яким експериментальним продуктом YouTube і Google, компанії візьмуть до уваги відгуки тестувальників, перш ніж вирішити, чи випускати цю функцію в широке використання.