Xiaomi цього місяця представить свою нову серію смартфонів Xiaomi 17 Pro та 17 Pro Max, націлившись напряму на конкуренцію з Apple iPhone 17. Виробник вирішив пропустити покоління Xiaomi 16 і синхронізувати нумерацію з Apple, аби закріпитися на ринку преміальних пристроїв. Про це повідомляє Bloomberg.
Співзасновник і генеральний директор компанії Лей Цзюнь заявив, що Xiaomi хоче, аби її смартфони порівнювали безпосередньо з iPhone, який вважається еталоном у преміум-сегменті. Президент компанії Лу Вейбін додав:
«Ми почали нашу стратегію преміалізації п’ять років тому, щоб вчитися у найсильнішого конкурента. Apple все ще залишається винятковою компанією, але ми впевнені, що зможемо протистояти виклику».
За даними Counterpoint Research, Apple контролює 62% продажів смартфонів дорожче $600 у світі. Частка Xiaomi в цьому сегменті поки що мінімальна, але у першій половині 2025 року компанія збільшила продажі преміальних моделей на 55%.
Водночас аналітики відзначають, що найбільші перспективи у Xiaomi саме на внутрішньому ринку Китаю, де продаж iPhone Air було відкладено, а урядові субсидії роблять базові моделі iPhone 17 більш доступними для споживачів.