Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Vodafone тестує ШІ актора для рекламних роликів

Vodafone тестує ШІ актора для рекламних роликів
HiTech.Expert • 1 хв читання

Vodafone зняв рекламний ролик, у якому аватар зі штучним інтелектом видає себе за справжню жінку. Це цікаво, оскільки Vodafone — великий світовий бренд, а не швидкоплинна компанія TikTok, яка використовує безглуздий діпфейк Джексона Галаксі для продажу котячих іграшок.

Підказки в рекламному ролику очевидні та такі, як і слід було очікувати. Волосся аватара зі штучним інтелектом трохи дивне, що руйнує ілюзію, що це справжня людина. Фізичні манери та тон мовлення також дивні. У якийсь момент рухається родимка на обличчі. Це штучний інтелект. Ви знаєте, як це працює.

Компанія відповіла на запитання на форумі про те, чому вона не може поставити «справжню людину перед камерою», сказавши, що це просто експеримент. Вона заявила, що «тестує різні стилі реклами — цього разу зі штучним інтелектом», і що «штучний інтелект настільки став частиною повсякденного життя в наші дні, що ми також випробовуємо його в рекламі».

Це не перша реклама Vodafone, в якій представлений генеративний штучний інтелект. Минулого року компанія випустила повністю згенерований штучним інтелектом рекламний ролик, який викликав певну суперечку, незважаючи на те, що виглядав абсолютно жахливо. Платформи соціальних мереж також стають дедалі більш засміченими віртуальними інфлюенсерами, створеними штучним інтелектом.