Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

У Вінниці провели зустріч IT Meets: головна тема – майбутнє сервісного бізнесу та роль CEO

У Вінниці провели зустріч IT Meets: головна тема – майбутнє сервісного бізнесу та роль CEO
Zaxid.net • 1 хв читання

У Вінниці відбулася «IT Meets. Сервісний бізнес 2025: Lead & Deliver». Подія зібрала власників і CEO сервісних ІТ-компаній, керівників напрямів, проєктних менеджерів, бізнес-аналітиків, HR-фахівців та спеціалістів, що працюють із клієнтами.

У 2025 році сервісний ІТ-бізнес переживає переломний момент: клієнти вже не задовольняються швидким виконанням завдань, очікуючи від компаній стратегічного мислення й проактивності. Саме тому IT Meets стала майданчиком для дискусії про те, від чого залежить лояльність, прибутковість і стійкість бізнесу на нестабільному ринку.

Своїм досвідом поділилися представники Wiseboard, ELEKS, Sombra, ІТ Асоціації Вінниці, Teamvoy, E-commerce, EPAM, Covent IT, Tietoevry Create Ukraine, RIA.com та інших компаній.

Спікери говорили про дієві стратегії розвитку бізнесу й практичні кроки, що допомагають масштабуватися, залишатися конкурентними та відкривати нові можливості в умовах невизначеності.

«Тема сервісного бізнесу у 2025 році сьогодні на обговоренні, бо саме ця сфера зараз найбільше відчуває вплив нестабільності й глобальної конкуренції. Українські ІТ-компанії звикли швидко реагувати на виклики, але сьогодення вимагає вибудовувати стратегії росту наперед. Цей захід став платформою, де лідери галузі діляться інструментами, які допомагають зберігати конкурентність, відкривати нові ринки та формувати зрілі бізнес-моделі в умовах, коли правила гри змінюються щодня», – зазначають організатори.

Окремо обговорили будівництво фінансових продуктів, вихід на нові ринки, баланс між ризиками й цінністю для клієнтів, а також роль менеджерів, що визначають якість проєктів і прибутковість компаній.

Чимало уваги приділили завданням CEO у 2025 році. Спікери наголошували на важливості зрілої організаційної структури, сильного бренду роботодавця та оптимізації внутрішніх процесів, які впливають на ефективність управління командами та швидкість реалізації проєктів.

Експерти відзначали, що сервісний бізнес більше не може бути статичним: клієнти очікують швидких рішень, прозорої комунікації й стабільних результатів. Тому компаніям потрібно впроваджувати інноваційні інструменти, нові підходи до зміцнення лояльності й бути готовими до глобальної конкуренції.

Захід підтримала Favbet Tech. Компанія була серед ініціаторів першого в Україні AI-комітету, увійшла до п’ятірки найбільших платників податків серед резидентів «Дія.City» та займає місце у Топ-50 ІТ-компаній України за версією DOU. Favbet Tech також є учасником IT Ukraine Association і розвиває напрям штучного інтелекту.

«Сервісний бізнес змінюється дуже швидко. Подібні події дають можливість обмінятися досвідом і краще зрозуміти, які рішення вже сьогодні формують тенденції ринку. Для нас важливо бути частиною цього процесу», – коментує CEO Favbet Tech Артем Скрипник.