Коротко
Укрзалізниця посилює контроль над продажем квитків онлайн та блокує акаунти користувачів, які масово скуповують квитки або використовують застосунок УЗ не за призначенням. З березня заблоковано 3806 таких акаунтів. Користувачам, які організовують групові поїздки, пропонується зручний сервіс для оформлення квитків.
“Укрзалізниця” з 4 по 10 серпня у своїй системі онлайн-продажу квитків на внутрішні маршрути заблокувала 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком УЗ. Це стало частиною посиленого контролю, який почався з березня. Загальна кількість заблокованих акаунтів з того часу сягнула 3806.
Про це, як передає КВ, йдеться в повідомленні АТ “Укрзалізниця”.
Зазначається, що користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
Укрзалізниця посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами.
“…за минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня маємо вже 3806 заблокованих акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність”, – йдеться в дописі.
В УЗ навели випадки, як за останні два тижні системи зокрема заблокували:
“Нагадуємо, що застосунок Укрзалізниці призначений для замовлення подорожей фізичних осіб — декількох пасажирів чи родини. Клієнтам, які справді організовують групові поїздки, пропонуємо зручний сервіс для оформлення квитків”, – зауважили у дописі.
Читайте: “Укрзалізниця” запроваджує верифікацію через Дія.Підпис для квитків на деякі поїзди