4 жовтня у павільйоні «КИТ» на ВДНГ відбудеться «БОРЩ» — конференція про партнерства бізнесу, креативу та технологій. Вона об’єднає провідних українських підприємців та технологічних інноваторів.
Ідея події народилася з об’єднання святкувань дня народження медіа Vector та креативної агенції I AM IDEA: замість двох окремих подій організатори створили формат, де головна цінність — спільна робота та взаємодія. Мета конференції — показати, як співпраця між різними індустріями створює нові можливості, відкриває ринки та сприяє розвитку інновацій.
«Ми створили Vector як платформу для тих, хто не боїться мислити інакше та змінювати правила гри. „БОРЩ“ — логічне продовження цієї ідеї. Ми хочемо показати, що разом українські компанії можуть досягати більшого, ніж будь-хто окремо», — розповів СЕО Vector Ісмаіл Осбанов.
Назва символізує поєднання: борщ неможливий без різних інгредієнтів, але разом вони стають стравою, що об’єднує українців у всьому світі. Так само й у бізнесі — лише у співпраці з’являються нові сенси та результати.
«Віримо, що майбутнє українського бізнесу в єдності. Борщ — дуже проста метафора: окремо бурячок, морква, картопелька — це просто інгредієнти, але в поєднанні вони створюють те, що має свою унікальну цінність. Те саме й в індустрії: коли бізнес, медіа, технології та креативні спільноти об’єднуються, народжуються нові сенси й результати, яких неможливо досягти наодинці», — зазначив засновник та креативний директор I AM IDEA Ігор Фінашкін.
На події розглянуть реальні кейси колаборацій між різними індустріями. Серед кейсів:
Окрім цих та виступів від Ігоря Фінашкіна, Богдана Криворученка, Анни Знамеровської, Володимира Дегтярьова та Вадима Іщенка, на події будуть партнерські зони, фудкорт, а також благодійна зона, де можна долучитися до соціальних ініціатив. На конференції також можна буде познайомитися та обмінятися контактами з учасниками.
Купити квитки на конференцію можна на сайті події або ж на concert.ua
Vector — медіа про креативну економіку. Ми пишемо про бізнес, стартапи, ІТ, підприємництво, технології, а також маркетинг і креатив. Наша місія — робити бізнес попкультурою. Ми популяризуємо підприємництво, аби якомога більше людей розуміли свій потенціал та втілювали його, створювали цінність.
I AM IDEA — незалежна креативна агенція, що створює стратегічні та креативні рішення для бізнесу, культури та державного сектору. У 2024 році увійшла до рейтингу перспективних малих і середніх бізнесів Forbes Next 250
Нагадаємо, у Києві стартувало третє українське бієнале цифрового та медіа мистецтва. Охочі можуть відвідати експозицію, де сучасне мистецтво зустрічається з технологіями AR/VR/AI, та взяти участь у професійній програмі, воркшопах і спеціальних подіях.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»