Починаючи з 2020 року в застосунку "Дія" цифровізували 14 будівельних послуг, серед яких замовлення будівельного паспорта, подання повідомлення про початок будівництва та отримання дозволу на експлуатацію. Про це йдеться в повідомленні "Дії" з посиланням на дослідження компанії Civitta.
Це дозволило українцям отримувати адмінпослуги швидше, простіше і без прямого контакту з чиновниками.
За даними дослідження, щороку громадяни користуються цими сервісами понад 55 000 разів. Сукупний економічний ефект - 3,3 млрд грн на рік. Із цієї суми 3,2 млрд грн — кошти, які раніше витрачалися на хабарі, посередників і корупційні схеми.
Основні результати цифровізації будівельних послуг у "Дії":
Нагадаємо, для впровадження будівельних послуг у "Дії" було створено Єдину електронну систему у сфері будівництва, яка замінила паперову бюрократію. Вона забезпечує автоматичні перевірки, обмін даними з державними реєстрами та впорядковує розгляд документів.