Коротко
Зміни в торговельній політиці США, зокрема дії адміністрації Трампа щодо мит на китайські товари, створюють значні виклики для виробників електроніки. Компанії змушені реагувати на ці зміни, підвищуючи ціни або переносячи виробництво. Деякі великі компанії, такі як Apple та AMD, шукають шляхи адаптації до нових умов, щоб мінімізувати негативний вплив.
Президент Дональд Трамп підписав указ про продовження дії знижених тарифів з Китаєм ще на 90 днів, повідомляє CNBC. Новий указ був підписаний до закінчення терміну дії попередньої угоди, який наставав 12 серпня о півночі.
Продовження дії угоди передбачає збереження поточного 30-відсоткового мита на товари з Китаю, поки представники обох країн ведуть переговори про нову торговельну угоду. Попередня угода знизила мита США з 145% до 30%, а китайські мита — з 145% до 10%.
На той час було незрозуміло, як цей крок вплине на ціни на електроніку, вироблену в Китаї, але принаймні для деяких компаній це все ж призвело до підвищення витрат. Хоча ціна на Switch 2 залишається незмінною, на початку серпня Nintendo оголосила, що ціна на Switch 1 зросте на 40 доларів або більше. Sonos заявила, що ціни на деякі її продукти зростуть, але не поділилася подробицями. DJI і Microsoft також оголосили про підвищення цін на деякі свої продукти ще в травні.
Для компаній, що виробляють продукцію за кордоном, раптові зміни в торговельній політиці адміністрації Трампа здаються майже такими ж складними, як і самі мита. Цей непередбачуваний протекціонізм змінює глобальну торгівлю, а також змушує компанії, які намагаються вести бізнес у звичайному режимі, йти на поступки. Минулого тижня Apple зобов’язалася витратити додаткові 100 мільярдів доларів на виробництво в США, щоб уникнути мит. А сьогодні вранці, за повідомленнями, AMD і NVIDIA погодилися виплачувати США 15% своїх прибутків, щоб отримати дозвіл на продаж графічних процесорів у Китаї.