Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Sora піднялася на 3 місце в американському App Store

Sora піднялася на 3 місце в американському App Store
HiTech.Expert • 1 хв читання

Додаток Sora від OpenAI для створення відео за допомогою штучного інтелекту став вірусним хітом, незважаючи на те, що на даний момент доступ до нього мають лише запрошені користувачі, а на момент запуску він був доступний лише для користувачів у США та Канаді. За даними нового звіту від Appfigures, компанії, що займається аналітикою мобільних додатків, у перший день Sora була завантажена 56 000 разів і зараз посідає 3 місце в загальному рейтингу додатків в американському App Store.

За оцінками компанії, за перші два дні, 30 вересня та 1 жовтня, додаток Sora для iOS було завантажено загалом 164 000 разів.

За результатами першого дня Sora випередила за популярністю інші великі запуски додатків на базі штучного інтелекту, включаючи Claude від Anthropic і Copilot від Microsoft, і зрівнялася з Grok від xAI. Водночас додатки ChatGPT від OpenAI і Gemini для iOS від Google мали дещо кращі результати запуску, досягнувши щонайменше 80 000 завантажень у перший день.

Оскільки Sora все ще доступна тільки за запрошенням, ми визнаємо, що це, можливо, не найсправедливіше порівняння. Можливо, новий відеододаток міг би залучити ще більше завантажень, якби був відкритий для всіх користувачів.

Незважаючи на це обмеження, це досить сильний показник для нового релізу, що свідчить про попит на інструменти штучного інтелекту для обробки відео, які дають споживачам досвід, схожий на соціальні мережі. (Це дуже засмучує деяких співробітників OpenAI, які хочуть, щоб компанія зосередилася на вирішенні більш складних проблем, які приносять користь людству. Але хто може сказати, що людство не отримує користі від дипфейків генерального директора OpenAI Сема Альтмана, який запитує: «Мої свинки насолоджуються своєю їжею?»).

Щоб порівняти ранній успіх Sora з іншими AI-додатками, Appfigures довелося провести аналіз, який враховував лише завантаження інших AI-додатків у США та Канаді. Це пов’язано з тим, що різні AI-додатки на ринку застосовували різні стратегії запуску. Наприклад, ChatGPT спочатку був запущений на iOS і на той час обмежувався користувачами з США, тоді як Grok обмежив свій випуск тільки для iOS США, Австралією та Індією. Тим часом Anthropic не вказувала на наявність географічних обмежень, коли минулого року вперше випустила свій додаток Claude для iOS.

Для більш точного порівняння Appfigures проаналізувала дані, зосередившись лише на завантаженнях кожного додатка в США, а також у Канаді, якщо додаток був доступний там на момент запуску.

Виявилося, що ChatGPT і Gemini мали більший успіх, ніж Sora, з 81 000 і 80 000 завантажень для iOS відповідно в перший день. Sora зрівнялася з Grok за кількістю завантажень у перший день — 56 000. І легко перевершила запуски AI-додатків Claude і Copilot. Перший отримав 21 000 завантажень у перший день, а другий — лише 7000.

Sora також потрапила в топ-чарти App Store в США, ставши третім за популярністю додатком на другий день. Для порівняння, ChatGPT досяг 1-го місця на другий день, Grok був 4-м, Gemini — 6-м, Copilot — 19-м, а Claude — 78-м.