У середу Reddit запустив набір безкоштовних інструментів для видавців, щоб відстежувати ефективність своїх статей та отримувати пропозиції щодо того, де ділитися своїми історіями в спільнотах сайту. Нові функції запускаються як частина Reddit Pro, набору бізнес-інструментів, який дебютував минулого року, щоб допомогти організаціям розширити свою присутність на платформі.
У вкладці «Посилання» в Reddit Pro додається три ключові інструменти. До них належать аналітика статей, щоб побачити, де поширювалися історії, та пов’язана з ними статистика, включаючи перегляди, голоси та кліки.
Видавці також можуть синхронізувати свої RSS-канали з Reddit Pro, а потім використовувати панелі інструментів для поширення статей. Для розповсюдження Reddit використовуватиме штучний інтелект, щоб пропонувати спільноти, де можна поширювати статті.
Reddit заявив, що проводив альфа-тестування продукту для видавців з такими виданнями, як The Atlantic, The Hill, NBC News та The Associated Press. Соціальна платформа зараз запрошує інші платформи спробувати його в бета-версії.
Компанія також покращує досвід читання новин для споживачів. Зараз, коли ви натискаєте на посилання, Reddit відкриває його через вбудований браузер. Якщо ви хочете опублікувати коментарі в оригінальній темі, вам потрібно закрити історію. Компанія спрощує відкриття посилання таким чином, що вам потрібно лише провести пальцем вгору, щоб прочитати або опублікувати коментарі.
Новини, статті та блоги є важливою частиною пошуку людей на Reddit. Саме тому Reddit хоче зробити платформу більш придатною для видавців, щоб вони могли розповсюджувати свої історії, щоб люди могли знаходити їх під час пошуку. Це також пов’язано з нещодавно заявленим прагненням компанії стати пошуковою системою.
Хоча Reddit показує більше статистики для бізнесу, він також змінює деякі показники, орієнтовані на споживачів. У вівторок компанія оголосила, що припинить показувати кількість учасників на subreddits, замінивши їх показником відвідувачів за сім днів, а також кількістю внесків, зроблених за цей час.