Як з’ясувало «Одеське життя», розслідування розпочали «за фактом завищення обсягів, якості та вартості виконаних робіт». Тобто слідчі припускали погану якість виконаного «Ростдорстроєм» капремонту, а також завищення цін.
Провадження кваліфікували за ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу — привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, вчинені за змовою групи осіб. Можливе покарання — позбавлення волі на строк від трьох до восьми років.
Слідчі Одеського райуправління № 1 Нацполіції в Одеській області вилучили копії документів щодо капремонту і призначили судову будівельно-технічну експертизу. Однак винних не знайшли і взагалі закрили справу наприкінці липня 2025-го.
У відповіді на наш запит слідчий Сергій Харламбов повідомив, що провадження закрите «у зв’язку з відсутністю в діянні складу кримінального правопорушення», за яким воно було кваліфіковане.
Нагадаємо, на узвозі Блажка завершився великий ремонт (2024-2025 рр.), проведений після капітального ремонту (2019-2020 рр.), тому що узвіз почав руйнуватись під час гарантійного строку капремонту.
«Одеське життя» з’ясовувало, чому капремонт не передбачав заміну старої дренажної системи під покриттям і чи понесе хтось відповідальність за надмірні витрати. Детальніше читайте в матеріалі «Одеський узвіз і 100 мільйонів для ТОВ «Ростдорстрой»: у ремонті після ремонту не знайшли винних».