Контекстна реклама показується користувачам, які вже шукають схожі на Ваші товари або послуги в пошукових системах і на тематичних майданчиках. Завдяки цьому, якщо замовити рекламну кампанію в Google Ads та інших пошукових системах, Ви отримаєте високу конверсію і хорошу віддачу на вкладені кошти.
При цьому, пошуковики постійно тестують нові формати контекстної реклами, впроваджують штучний інтелект та інші «фішки». Відповідно, залежно від рекламного формату, може відрізнятися і ціна налаштування контекстної реклами. Сьогодні ми поговоримо про те, які формати бувають і яку краще.
Вибір відповідного формату контекстної реклами залежить від специфіки Вашого інтернет-магазину, асортименту та цільової аудиторії. Ось кілька практичних рекомендацій:
До цього всього радимо ознайомитися з цим докладним керівництвом з налаштування Google Ads ― adwservice.com.ua/uk/dokladne-kerivnycztvo-po-nalashtuvannyu-google-ads. Так Ви зможете уникнути найбільш розповсюджених помилок при роботі з платформою.
Вінничани вибороли 10 медалей на чемпіонаті світу зі спортивної радіопеленгації