Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Названо головний тренд комунікацій у 2025 році, — дослідження

Названо головний тренд комунікацій у 2025 році, — дослідження
Факти • 1 хв читання

У 2025 році основним форматом для залучення уваги залишаються короткі відео — Reels, Shorts і TikTok. Вони створюють ефект миттєвої взаємодії, тоді як довші матеріали — статті, подкасти або відеосерії — застосовуються для розкриття історії та формування довіри до бренду. Так, за даними агентства Amra & Elma, 92% споживачів очікують від компаній не лише сухої інформації про продукти чи послуги, а саме історій, у яких вони можуть упізнати себе, пише «РБК-Україна».

Зокрема сторітелінг забезпечує брендам емоційний зв’язок із аудиторією та підвищує ефективність взаємодії з користувачами. Згідно дослідження Higo Creative, використання якісного сторітелінгу здатне підвищити конверсію на 30%.

«Ми не просто розповідаємо про функції платформи — ми показуємо, як вони змінюють досвід користувача. Люди впізнають себе у цих історіях, і саме це створює емоційний зв’язок із брендом», — зазначив директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко.

Крім того, за його словами, зростає попит на інтерактивність. Згідно з аналітикою, компанії дедалі частіше змінюють підхід до оцінки ефективності комунікацій. Традиційні показники охоплення чи кількості кліків відходять на другий план, поступаючись метрикам довіри — тривалості взаємодії з контентом, кількості відгуків та користувацьких історій, що перетворюються на новий контент.

«За допомогою опитувань, конкурсів, серій з продовженням та залучення користувачів до діалогу компанії перетворюють свою аудиторію з пасивних спостерігачів на учасників комунікаційного процесу», — додав він.

Раніше експерти розповіли про роль кібербезпеки. Вона залишається одним із визначальних чинників стабільної роботи фінансових онлайн-сервісів.