Глобальний ринок преміальних смартфонів демонструє вражаючу динаміку – у першому півріччі 2025 року продажі зросли на 8% порівняно з аналогічним періодом минулого року, встановивши абсолютний рекорд для першої половини року. Це майже вдвічі швидше за загальний ринок смартфонів, який показав скромніші 4% зростання.
Попри збереження лідерських позицій з часткою понад 62%, “яблучна” компанія почала здавати позиції. Зростання Apple склало лише 3% – найскромніший показник серед топових брендів. Парадоксально, але Apple одночасно зміцнює позиції в країнах, що розвиваються, та програє в Китаї – ключовому преміум-ринку.
Головним “головним болем” для Apple стали китайські гіганти Huawei та Xiaomi, які активно відвойовують втрачені позиції на домашньому ринку.
Справжньою сенсацією став Xiaomi з космічним зростанням на 55%. Секрет успіху криється не тільки в смартфонах – “ефект ореолу” від запуску преміального електромобіля Xiaomi суттєво підсилив позиції бренду в сегменті дорогих телефонів.
Але найбільшим сюрпризом стала Google, яка вперше за п’ять років потрапила до топ-5 преміум-брендів. Продажі Pixel подвоїлися завдяки успіху серії Pixel 9 та агресивній маркетинговій кампанії з акцентом на ШІ-можливостях.
Корейський гігант показав стабільне зростання на 7%, підкріплене успішним запуском серії Galaxy S25, яка перевершила попередницю S24 за всіма показниками.
Аналітики Counterpoint Research відзначають кілька ключових тенденцій:
Цікаво, що преміум-сегмент вже генерує понад 60% усіх доходів smartphone-індустрії, підтверджуючи його стратегічну важливість для виробників.