4 вересня 2025 року відбувся довгоочікуваний реліз гри Hollow Knight: Silksong, який одразу спричинив серйозні технічні проблеми для ключових ігрових платформ — Steam, Nintendo, Xbox та PlayStation Store. Менш ніж за кілька хвилин після запуску магазини почали демонструвати помилки або взагалі не завантажувалися.
Hollow Knight: Silksong вважається однією з найочікуваніших інді-ігор останніх років. Ажіотаж навколо релізу був настільки великим, що інші незалежні проєкти відклали свої виходи, аби не конкурувати з Silksong.
Компанія Team Cherry додала ще більше пального до вогню інтересу — гра продається всього за 420 грн, тоді як великі видавці все частіше встановлюють ціну на новинки у межах $70–$90.
Одразу після релізу ігрові платформи — Steam, Nintendo, PlayStation Store та Xbox Store — почали фіксувати збої: користувачі стикалися з помилками завантаження сторінки гри, тимчасовою недоступністю сервісів і перебоями у з’єднанні. Ажіотаж навколо Hollow Knight: Silksong виявився настільки великим, що перевищив технічні можливості навіть провідних гравців індустрії.
Згідно з даними SteamDB, Silksong уже перевищив пікову кількість одночасних гравців оригінального Hollow Knight, який вийшов у 2017 році. На момент релізу у Silksong грало понад 100 000 користувачів одночасно — і ця цифра зростала щогодини. На піку гра мала понад 500 000 активних гравців з чим не можуть зрівнятись більшість ААА проєктів.
Також цікаво, що ажіотаж навколо Silksong підштовхнув продажі оригінальної гри: Hollow Knight показав свій найвищий показник гравців за весь період існування.