Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Meta без дозволу використала фото неповнолітніх дівчат у рекламі Threads: 90% переглядів від чоловіків

Meta без дозволу використала фото неповнолітніх дівчат у рекламі Threads: 90% переглядів від чоловіків
ZN.UA • 1 хв читання

Фотографії неповнолітніх дівчат у шкільній формі компанія Meta використала для просування соцмережі Threads. Зображення з Instagram з’явилися у рекламних постах, які отримав 37-річний чоловік із Лондона, повідомляє The Guardian.

Чоловік повідомив Guardian, що в його стрічці Instagram неодноразово з’являлися пости з написом “Отримати Threads”, які містили фото школярок віком від 13 років. На зображеннях було видно їхні обличчя, а в більшості випадків — імена.

Усі ці фото спочатку опублікували самі батьки, щоб відзначити повернення дітей до школи. Деякі мами стверджують, що їхні акаунти були приватними, але через налаштування Meta публікації все одно поширилися у Threads.

Один із батьків назвав використання зображень “абсолютно обурливим”. Та зазначив, що реклама виглядала сексуалізовано, адже дівчата були у коротких спідницях чи панчохах. 

“Дізнатися, що компанія такого масштабу експлуатує фото моєї доньки у подібний спосіб, було шокуюче”, — сказав він.

Інша мати заявила, що її 15-річна донька опинилася у рекламному пості з великою кнопкою “Отримати Threads”: “Я ніколи б не дала на це згоди. Це огидно. Вона неповнолітня”. Її акаунт мав лише 267 підписників, але завдяки рекламі публікація доньки зібрала майже 7 тисяч переглядів, 90% з яких — від чоловіків старших за 40 років.

Ще одна жінка наголосила, що “Meta зробила це навмисне, не повідомивши нас, щоб генерувати контент. І хто відповідальний за створення цієї реклами Threads, яка використовує дитячі фотографії для просування платформи для старших чоловіків?”

Meta заявила, що використання зображень не порушує її політики. У компанії наголосили, що рекомендують Threads, демонструючи публічно доступні фотографії, які відповідають стандартам спільноти.

“У нас є системи, які допомагають уникнути рекомендацій контенту від підлітків, але йдеться про публікації, створені дорослими у відкритих профілях”, — зазначив представник компанії.

Згідно з політикою Meta, публікації з публічних профілів у Threads можуть з'являтися у стрічках Facebook та Instagram, щоб залучити нових підписників та збільшити взаємодію з контентом. Користувачі можуть вимкнути цю функцію в налаштуваннях або ж зробити свій профіль у Threads приватним.

Водночас 37-річний користувач, який бачив ці рекламні пости, наголосив на тому, що йому “показували лише фотографії школярок. Демонстрація такого контенту як трендового чи популярного виглядає навмисно провокаційною та, зрештою, експлуатацією дітей та їхніх сімей, що ставить під загрозу їхню безпеку в Інтернеті”.

Активістка за права дітей в інтернеті та членкиня парламенту Великої Британії Бібан Кідрон назвала дії компанії “новим низьким положенням навіть для Meta”. Вона підкреслила, що корпорація вкотре ставить прибутки вище безпеки та приватності дітей.

“Meta навмисно використала дівчат у шкільній формі як приманку для реклами своєї платформи. Це експлуатація, що створює реальну загрозу безпеці дітей в інтернеті”, — заявила Кідрон.

Активістка закликала регулятора Ofcom перевірити, чи відповідає це законодавчим нормам, ухваленим улітку для запобігання онлайн-грумінгу. Кодекси вимагають, щоб профілі та дані дітей не були доступні незнайомцям, але алгоритми Meta дозволяють поширювати публікації з відкритих акаунтів дорослих на інші платформи компанії.

Нагадаємо, що The Wall Street Journal проводило розслідування, згідно з яким чат-боти Meta зі штучним інтелектом можуть генерувати контент сексуального характеру, зокрема у розмовах з неповнолітніми. Попри попередження розробників про потенційні ризики, компанія послабила обмеження, прагнучи зробити свої ШІ-продукти “людянішими”.