Мешканці Святошинського району активно користуються скриньками для передачі показань квартирних лічильників води. Від початку року через такий канал комунікації передали понад 63 тисячі показань. Про це повідомили у Святошинському районному сервісному центрі (РСЦ), що входить до мережі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Загалом у Києві через скриньки надійшло понад 393 тисячі показань квартирних приладів обліку. Це свідчить про збереження популярності такого формату, особливо серед людей старшого віку.
«Попри широкий вибір онлайн-інструментів, не всім зручно користуватися чат-ботами чи особистим кабінетом. Скриньки залишаються доступними цілодобово, тому мешканці користуються ними навіть у неробочий час», — розповіла керівниця Святошинського РСЦ Світлана Каповська.
За її словами, центр на бульварі Академіка Вернадського, 63-А працює вже десять років і був першим сервісним центром ЦКС у столиці. У Святошинському районі також діє ще один центр — на вулиці Якуба Коласа, 15-Б.
Усього через скриньки в обох локаціях мешканці залишили понад 64 тисячі заяв і повідомлень, зокрема щодо житлово-комунальних послуг. Через дистанційні канали зв’язку — Telegram, Facebook, Viber та інші — надійшло майже 16 тисяч звернень.
«Кожен канал комунікації має свого користувача. Ми прагнемо створити умови, щоб кожен міг обрати зручний для себе спосіб взаємодії з ЦКС», — підсумувала Світлана Каповська.
Районні сервісні центри працюють у понеділок–четвер із 8:30 до 17:30, а в п’ятницю — з 8:30 до 16:15.