Коротко
Клієнти ПриватБанку зіткнулися з масштабними проблемами у роботі додатку Приват24. Користувачі не можуть авторизуватися в мобільному застосунку, що обмежує доступ до власних коштів. Наразі офіційні коментарі від представників банку не надійшли.
Клієнти ПриватБанку зіткнулися з масштабними технічними проблемами у роботі банківського додатку Приват24. Користувачі масово скаржаться на неможливість авторизації в мобільному застосунку, що фактично залишило їх без доступу до власних коштів.
В 14:56 додаток запрацював повноцінно
Редакція Prostomob провела власне тестування та підтвердила: увійти в особистий кабінет Приват24 наразі неможливо. Додаток не реагує на спроби авторизації, видаючи логотип при спробі авторизації.
Станом на момент публікації матеріалу офіційних коментарів від представників ПриватБанку не надходило. Прес-служба установи поки не пояснила причини збою та не надала інформації щодо термінів відновлення роботи сервісів.