Уряд стимулюватиме медичних працівників, пропонуючи їм службове житло. Хто може претендувати на службове житло та які критерії для його отримання, розповіли в міністерстві охорони здоров’я.
Стимул у вигляді службового житла можуть отримати лікарі та інші медичні працівники, які працевлаштувались в комунальних медзакладах сільських населених пунктів на пріоритетні вакансії. Аналіз таких вакансій відбувається на основі даних з Єдиного вебпорталу вакансій в медзакладах.
Зараз на ресурсі розміщено 980 вакансій в закладах охорони здоров’я сіл і селищ. 798 з них – це вакансії лікарів. Більшість вакансій – 791 – залишаються відкритими вже понад 90 днів, тобто є пріоритетними. Найбільше вільних посад є в Одеській, Житомирській, Кіровоградській, Волинській та Дніпропетровській областях.
Службове житло надаватиметься медикам на час роботи, його купівлю проводитиме лікарня за державні гроші за програмою «Здійснення заходів із забезпечення житлом медичних працівників з метою заповнення вакантних посад у сільській місцевості».
Найкращі рішення стартують з вибору комфортного простору для себе. Затишний квартал MHouse від компанії «Інтергал Буд» – ідеальний вибір. Будинки комфорт-класу дозволяють користуватися всіма перевагами міського життя. Водночас завдяки розташуванню кварталу в дуже спокійному районі, можна насолоджуватися тишею та близькістю до природи.
Уряд ухвалив програму, що регулює процес отримання службового житла медиками. Щоб отримати таке житло, потрібно відповідати наступним критеріям:
працювати в сільському або селищному комунальному медзакладі на пріоритетній посаді;
у медпрацівника або його родичів не має бути власного чи службового житла в населеному пункті, де працює медзаклад, або в сусідніх в радіусі 30 км;
обласні центри, Київ, території, де тривають або тривали бойові дії чи є тимчасово окупованими, не підходять під програму;
медзаклад, куди влаштовується людина, має відповідати планам розвитку госпітальних округів і не перебувати в стані припинення.
Також важливо, що заявку на службове житло медпрацівник, який відповідає цим критеріям, має подати до того, як відпрацює на новому місці 120 днів.
Медик, який хоче взяти участь у програмі, самостійно обирає житло, що відповідає її вимогам.
У продавця такого житла мають бути всі необхідні документи й право власності, зареєстроване в Державному реєстрі речових прав. Оціночна вартість житла має бути визначена незалежним оцінювачем і внесена до Єдиної бази даних звітів про оцінку не раніше, ніж за шість місяців до подання. Ціна за квадратний метр житла не може перевищувати середню вартість будівництва житла в регіоні, встановлену Мінрозвитку.
Після обрання житла, медичний працівник подає заяву про його придбання до свого медзакладу. Представники медзакладу перевіряють документи та оглядають обране житло. Якщо все в порядку, документи передають до обласного департаменту охорони здоров’я. Департамент розглядає їх, додає свої пропозиції й надсилає до міністерства охорони здоров’я України. У разі позитивного рішення заклад охорони здоров’я укладає договір купівлі-продажу, визначає житло як службове та передає його у користування медичному працівнику.