Для зручної організації повірки лічильників опалення та водопостачання в Києві запрацювала гаряча лінія «Київтеплоенерго», завдяки якій кияни можуть замовити розпломбування, опломбування приладів та автоматичне внесення результатів повірки до бази підприємства без зайвих клопотів.
Про це КВ дізналася із повідомлення пресслужби КМДА.
У комунальному підприємстві «Київтеплоенерго» пояснили, що повірка приладів обліку має проводитися регулярно — як правило, раз на 3–4 роки. Вчасне її проведення гарантує коректність нарахувань за спожиті послуги.
Якщо лічильник не пройшов повірку, його показання вважаються недійсними. У такому разі нарахування проводиться не за фактичним споживанням, а за середніми показниками: для опалення — за минулий опалювальний період із урахуванням показань будинкового лічильника (відповідно до урядової Методики № 315), а для гарячої води — за останні 12 місяців.
Щоб пройти повірку, мешканцям необхідно замовити послуги з розпломбування та опломбування приладу. Після звернення на гарячу лінію «Київтеплоенерго» (044) 207-88-88 ці роботи буде організовано, а результати повірки автоматично внесуть до бази підприємства — додаткових дій від клієнта не потрібно.
У КМДА нагадали, що вимога щодо періодичної повірки передбачена Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Також користувачі особистих кабінетів на сайтах «Київтеплоенерго» та «Центру комунального сервісу» отримують автоматичні сповіщення про наближення кінцевого терміну повірки. Перевірити дату завершення міжповірочного інтервалу можна самостійно — у паспорті лічильника або свідоцтві про попередню повірку.
Раніше КВ повідомила, що комунальне підприємство КМДА “Київтеплоенерго” планує витратити майже 1,9 млн гривень, щоб відремонтувати теплові лічильники двох типів.
Читайте: Київтеплоенерго вирішило за 1,9 млн гривень відремонтувати міські теплові лічильники