Згідно з даними SteamDB, кількість відеоігор, випущених на платформі Steam, збільшилася майже вдвічі за чотири роки — з 9 656 у 2020 році до 18 626 у 2024-му. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на журналіста Джейсона Шрайєра.
Зростання кількості нових релізів демонструє, наскільки швидко розширюється індустрія відеоігор. Сьогодні розробники конкурують не лише між собою, а й із потоковими сервісами, соціальними мережами та іншими видами цифрових розваг.
Кожного дня у Steam з’являються як великі AAA-проекти, так і невеликі інді-ігри, що значно ускладнює завдання студій — привернути увагу гравців і забезпечити продажі.
Для споживачів така ситуація радше позитивна: на ринку одночасно доступна величезна кількість якісних ігор у різних жанрах і за різними цінами. Завдяки розвитку хмарних сервісів геймери мають доступ до контенту навіть на пристроях, які не призначені для запуску важких проєктів.
Водночас для розробників проблема стає дедалі гострішою. Особливо це стосується тих, хто випускає «готову» гру, адже найбільшу конкуренцію становлять багаторічні live-service-проекти на кшталт Fortnite, які забирають основну увагу та час гравців.
Хоча студії рідко прямо визнають надлишок ігор причиною фінансових труднощів чи скорочення персоналу, ця реальність змушує індустрію адаптуватися. За останні п’ять років розробники зіткнулися з тиском, якого раніше не існувало в таких масштабах.