Instagram вибрав Індію та Південну Корею для тестування нового інтерфейсу, який спочатку відображає сторінку Reels додатка.
Компанія вперше продемонструвала подібний дизайн, коли на початку цього місяця випустила свій перший додаток для iPad. Новий інтерфейс, як і раніше, має Stories у верхній частині, але кнопка DM тепер знаходиться на панелі навігації в центрі, а вкладка Reels переміститься на друге місце. Ви можете переходити між цими вкладками, проводячи пальцем по екрану.
Вкладка «Наступні» тепер розміщена поруч із Reels і пропонує три варіанти стрічки: «Усі» для рекомендованих публікацій та реел з акаунтів, на які ви підписані; «Друзі» для публікацій та реел від спільних друзів; та «Останні» для найновіших публікацій та Reels.
Instagram повідомив, що хоча цей редизайн тестується з обмеженою кількістю людей, компанія має намір впровадити його в усьому світі.
На додаток до свого оголошення минулого тижня про те, що Instagram перетнув позначку в 3 мільярди користувачів на місяць, Meta заявила в понеділок, що значна частина її зростання відбувається завдяки коротким відео, які перепощуються на різних платформах 4,5 мільярда разів. Ось чому в інтерфейсі додатка більш помітним чином представлені Reels і DM.