Коротко
Ілон Маск планує інтегрувати рекламу у відповіді ШІ-чат-бота Grok на платформі X для монетизації розробок. Рекламодавці зможуть платити за появу в результатах пошуку користувачів, що вирішують проблеми. xAI допоможе оптимізувати таргетування реклами на основі аналізу запитів користувачів.
Ілон Маск повідомив про плани інтегрувати рекламу у відповіді ШІ-чат-бота Grok на платформі X. Під час прямої трансляції з рекламодавцями, власник X підтвердив, що це стане наступним кроком у розвитку штучного інтелекту на платформі — і водночас способом покращити її фінансові показники. Про це пише TechCrunch.
“Ми зосереджувались на тому, щоб Grok став найрозумнішим і найточнішим ШІ у світі — і, гадаю, нам це вдалося. Тепер настав час подумати, як оплатити дорогі графічні процесори,” — заявив Маск.
За словами Маска, рекламодавці зможуть платити за появу у відповідях ШІ, які користувач отримає при пошуку рішення.
“Якщо користувач ставить запитання, щоб вирішити проблему, — ідеально буде показати йому рекламне рішення саме в цей момент,” — пояснив він.
Цей підхід орієнтований на контекстну рекламу, що інтегрується безпосередньо в діалоги з Grok — штучним інтелектом, який X почав активно впроваджувати у 2024 році.
Маск також анонсував, що його стартап xAI, який раніше цього року викупив X за $45 мільярдів, допоможе оптимізувати рекламне таргетування на платформі.
xAI володіє технологіями, що дозволяють краще аналізувати запити користувачів і точніше підбирати рекламні рішення, базуючись на діалогах з ШІ. Очікується, що це дозволить X краще конкурувати з Google, Meta та іншими гравцями на ринку цифрової реклами.