Автоексперти, які раніше називали три помилки автовласників, які призводять до появи іржи на автівках, пояснили, чому руді плями можуть з'являтися навіть на нових машинах з невеликим пробігом, і як цьому запобігти.
Профільне видання uamotors.com.ua пише, в деяких випадках поява іржі пов'язана із заводськими дефектами, а використання антикорозійних засобів не завжди дає бажаний ефект.
Знавці звертають увагу на те, що на сучасних автівках зазвичай дуже тонке лакофарбове покриття. Навіть нанесення спеціальних засобів для його захисту не спрацьовує на 100 відсотків — лакофарбовий шар може пошкодити як камінь, який відскочив від дорожнього покриття, так і ганчирка, якою засіб наносять.
Один і прийнятних варіантів — нанесення захисної плівки.
Також виробники нерідко при обробці пропускають приховані порожнини на днищі автівки. Так що першими під негативний вплив потрапляють пороги, лонжерони та рами. Порада фахівця — періодично перевіряти їхній стан, аби запобігти поширенню корозії.
Також під загрозою тунелі, через які проходять карданний вал або де розташовані глушники. Ці місця найбільше страждають від впливу дорожніх реагентів та солі, які застосовують в холодну пору року.
Також слабкими місцями називають дренажні отвори в дверях і порогах, які під час обслуговування часто забувають опрацювати захисним складом. Якщо цього не зробити, іржа може з'явитися і у середині кузова.
Про різні способи застосування WD-40, яка може допомогти боротися не лише з корозією, читайте на сайті «ФАКТІВ».