Китайська автомобільна індустрія вже давно перестала асоціюватися з копіями західних моделей. Тепер бренди з Піднебесної конкурують на світових ринках власними розробками — і досягли цього завдяки тим, хто створював найвідоміші автомобілі Європи та США.
Останні кілька років китайські автовиробники активно переманюють провідних дизайнерів із Німеччини, Італії, Великої Британії та США. Ці фахівці раніше працювали над культовими моделями Audi, BMW, Alfa Romeo, Jaguar, Rolls-Royce та Porsche, а сьогодні очолюють дизайн-студії китайських концернів.
Це справжнє полювання на таланти, яке дозволило Китаю створити абсолютно нову стилістику власних машин і завоювати довіру покупців у Європі та США.
І це лише частина довгого списку, який включає десятки провідних фахівців із Volkswagen, Bentley, Kia, Renault, Citroën та інших брендів.
Китайці розуміють: щоб завоювати покупців на Заході, потрібно мати не лише потужні технології, а й автомобілі зі світовим дизайном. Саме тому ключові посади у провідних компаніях віддані західним спеціалістам, які формують тренди й задають стандарти.
Водночас у цих студіях працюють і китайські дизайнери, що адаптують глобальні рішення до місцевих ринків і додають власну естетику. У результаті народжується симбіоз європейської школи та китайських амбіцій, який і створює сучасні електромобілі BYD, Geely, NIO, Xpeng чи Changan.