Чоловік хотів дізнатися, скільки витратив на дзвінки та інтернет, бо у нього був кнопковий телефон. Відповідь мобільного оператора йому не сподобалася, тому справу вирішував суд. Подробиці конфлікту дізнавайтеся у матеріалі «Наше місто» з посиланням на сайт «Дніпро Оперативний».
У серпні 2025 року суддя Соборного районного суду Дніпра вирішила, що чоловік не отримає грошей від мобільного оператора.
У грудні 2024 року житель Дніпра звернувся до «Київстару» з письмовим запитом. Він хотів дізнатися точну кількість хвилин розмов на інші мереж та обсяг використаного інтернет-трафіку за кожні чотири тижні після квітня 2024 року. Абонент очікував отримати детальні розрахунки у письмовому вигляді.
Компанія відповіла на звернення, але запропонувала інший спосіб отримання інформації. У відповіді «Київстар» пояснив, що дані про дзвінки та інтернет можна переглянути через сервіс самообслуговування «Мій Київстар». Для цього потрібно встановити на телефон мобільний додаток.
Чоловік вважав тарифи непрозорими. Фото з соцмереж
Проблема була у тому, що чоловік користувався звичайним кнопковим телефоном, на який неможливо встановити додаток. Цю інформацію підтвердили співробітники оператора, коли абонент звернувся до них по допомогу.
Чоловік вважав, що оператор продає пакетні послуги непрозоро. За його версією, якщо тариф коштує 200 гривень і включає дзвінки та інтернет, то незрозуміло, яку частину цієї суми споживач платить за зв’язок, а яку за трафік. Через це клієнт й звернувся до суду, бо не отримав пояснень у доступному для нього форматі.
У своєму позові чоловік не лише просив, щоб «Київстар» надав детальну інформацію про тариф, але й вимагав виплатити йому мільйон гривень компенсації.
Представник «Київстару» у суді підтвердила, що компанія отримала звернення від клієнта, але оператор не відмовляв у наданні інформації. Вона пояснила, що всі дані про тарифи доступні на офіційному сайті у розділах із вартістю дзвінків, SMS та інтернету.
Щодо рекомендації встановити додаток, то у компанії не знали, яким телефоном користується абонент, тому запропонували такий спосіб, який пропонували й іншим клієнтам. Однак чоловік наполягав, що письмовий запит мав передбачати письмову відповідь.
Лише після звернення суду «Київстар» надав детальні розрахунки. З документів з’ясувалося, що чоловік до грудня 2024 року користувався тарифом «Без меж Lite», а пізніше перейшов на «LOVE UA Свобода». Дані про вартість хвилин та інтернету при цьому були доступні на сайті в розділі «Найчастіше запитують».
Суд вирішив, що оператор відповів на звернення, хоча й не у тому форматі, якого очікував абонент. У результаті позов відхилили та компенсації чоловік не отримав. На момент підготовки матеріалу рішення ще можна було оскаржити.
Нагадаємо, що раніше ми писали як шахрай виманив майже 300 тисяч гривень, прикидаючись дівчиною.
Категорія: Новини Дніпра, Райони Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Гроші, Дніпро, Компенсація, Суд