Після запуску цього літа для передплатників, готових викласти сотні доларів на місяць, агентський AI-браузер Comet від Perplexity тепер доступний для всіх безкоштовно. «Інтернет кращий на Comet», — заявляє компанія, обіцяючи залишатися безкоштовним назавжди, оскільки позиціонує браузер як серйозного конкурента Google Chrome.
Comet ставить AI в центр досвіду перегляду веб-сторінок. Він включає в себе інструменти пошуку на базі штучного інтелекту від Perplexity та персонального помічника на базі штучного інтелекту, який, за словами компанії, фактично «подорожує вебом разом» з користувачами, а не «прикріплений до традиційного браузера». Він повинен спростити серфінг у вебі та допомогти вам у таких завданнях, як покупки, бронювання поїздок та загальне управління життям. Знову цитуючи слова компанії: ви «зробите більше».
Браузер на базі штучного інтелекту був запущений у липні, але був доступний тільки для користувачів, які підписалися на план Perplexity Max вартістю 200 доларів на місяць. Пізніше Perplexity розширила доступ до нього, включивши «вибраних» передплатників свого дешевшого плану Pro та щасливих запрошених, які, за словами компанії, зараз знаходяться в списку очікування, що налічує мільйони людей. За словами компанії, для використання Comet в майбутньому не буде потрібно жодної передплати.
Perplexity також оприлюднила своїх партнерів по запуску Comet Plus, пакету передплати, про який вона оголосила в серпні і який надає користувачам доступ до відібраного новинного контенту за схемою, яку генеральний директор Аравінд Срінівас порівняв з Apple News Plus.
Доступ до Comet Plus включений для передплатників Perplexity Pro і Max, а для всіх інших користувачів коштує 5 доларів на місяць.
Perplexity не єдина компанія, яка прагне впровадити штучний інтелект в інтернет. Google інтегрувала Gemini в Chrome, The Browser Company — розробники браузера Arc — повністю перейшли на Dia, а Opera щойно запустила власний браузер на базі штучного інтелекту, Neon.