У компанії відреагували на появу у мережі матеріалів про нібито постачання продукції «Мономах» до росії. Зокрема, там наголосили, що від лютого 2022 року будь-яку співпрацю із країнами-агресорами повністю припинено, йдеться у заяві пресслужби.
«Останніми тижнями у медіа та соцмережах з’явилася низка матеріалів, які ставлять під сумнів репутацію компанії „Мономах“. Автори публікацій висувають звинувачення у нібито постачанні продукції на ринок росії та білорусі. Такі твердження безпідставні. З перших днів повномасштабного вторгнення рф будь-які зв’язки з країнами-агресорами були повністю розірвані. Усі ресурси спрямовані на підтримку українських працівників і фронту, куди вже третій рік безкоштовно відправляємо чай», — йдеться у заяві компанії.
У компанії вважають, що справжньою причиною появи звинувачень є брудна конкуренція на українському ринку. Високий рівень довіри до бренду та міжнародна впізнаваність роблять «Мономах» привабливою мішенню для конкурентів.
Компанія «Мономах» підкреслює, що відкрита до співпраці з усіма державними органами — для перевірок було надано повний пакет документів та інформації.
«За результатами цих процесів станом на сьогодні жодних підтверджень звинувачень не існує, а поширена інформація базується виключно на припущеннях. Ми співпрацюємо з усіма перевіряючими органами та готові надати будь-які додаткові документи. Уся наша діяльність прозора та підтверджена офіційними процедурами», — зазначають у компанії.
Там додали, що усі експортні та імпортні операції «Мономаху» проходять через офіційні митні процедури. Усередині компанії діє багаторівнева система контролю, яка унеможливлює «сірі» чи нелегальні схеми.
«Ми відкриті до будь-яких додаткових перевірок — як з боку партнерів, так і з боку державних чи міжнародних аудиторів. Ми нічого не приховуємо, адже наш бізнес базується на чесності й довірі», — додають у компанії.
В АТ «Мономах» також наголошують на тому, що хвиля фейків збігається з масштабною волонтерською діяльністю компанії.
«Третій рік увесь фронт п’є чай від „Мономах“. Ми безкоштовно постачаємо продукцію на волонтерських засадах. І саме ця допомога, можливо, не всім подобається», — припускають у компанії.
Попри інформаційний тиск, компанія продовжує працювати. Там запевняють, що їхня головна мета — залишатися надійним партнером для кожного клієнта, підтримувати українську економіку та допомагати тим, хто сьогодні боронить країну.
«Мономах» понад 30 років є одним із найбільш відомих українських виробників чаю. Бренди LOVARE, MONOMAX, FERARRA, «Три Слона», «Чайні шедеври», «Кавові шедеври» відомі завдяки високій якості продукції та прозорості виробництва.
Раніше «ФАКТИ» розповідали про користь чорного та зеленого чаїв для організму.