Квиток на літак / © Pixabay
Кожен, хто хоч раз літав економ-класом, знає про проблему надзвичайно малого простору для ніг. Зазвичай вважається, що це робиться для того, щоб вмістити якомога більше пасажирів, але насправді причина значно цинічніша. Авіакомпанії навмисно роблять польоти в економ-класі незручними, щоб змусити клієнтів платити більше.
головним джерелом прибутку для авіакомпаній є не пасажири економ-класу, а клієнти з дорожчими квитками — бізнес-класу, першого класу та преміум-економ. Зменшення відстані між кріслами в економ-класі є частиною стратегії, яка стимулює пасажирів переходити на вищий клас.
«Авіакомпанії зосереджені на вищих доходах, які вони можуть отримати від пасажирів преміум-класу, і салони літаків переходять на вищий преміальний комплекс і прибирають місця в економ-класі, щоб досягти цього», — пояснив редактор американського авіаційного порталу Сет Міллер.
Така політика змушує людей купувати дорожчі квитки, адже комфорт під час польоту стає розкішшю. Щоб спокусити пасажирів, авіакомпанії пропонують не тільки більше простору для ніг, але й інші додаткові зручності: пріоритетну реєстрацію та посадку, збільшену норму провезення багажу, підставки для ніг, регульовані підголівники та більш якісне харчування.
Звичайно, за всі ці переваги доведеться заплатити. Квиток «преміум-економ-класу» може бути на 30-100% дорожчим за звичайний економ-клас, але для багатьох пасажирів такий вибір стає вимушеним, щоб уникнути незручностей під час польоту.
Нагадаємо, жінці відмовили в посадці на рейс через зовнішній вигляд. Пасажирка звинувачує Spirit Airlines у дискримінації, але в авіакомпанії вказують на «деструктивну поведінку» жінки.
Емілі Ратаковскі / © Getty Images
iPhone 17 / © Apple Hub
ЗСУ на фронті / © Associated Press
Особливо привабливі люди народжуються в лютому, квітні та жовтні / © Freepik