Понад половину власників домашніх тварин витрачають щомісяця на своїх улюбленців до 1500 грн. Найбільше – на корми і на ветеринарні послуги. Прогнозується, що до кінця 2025 року виторг у сегменті корму для тварин в Україні становитиме близько 564,6 млн доларів, оцінює Statista.
При цьому 70% ринку в грошовому еквіваленті займають преміальні та суперпреміальні корми. Стабільно зростає категорія ласощів для домашніх тварин.
На другому місці, проте не менш пріоритетні, – витрати на ветеринарні послуги, щеплення, смаколики та іграшки.
Український ринок товарів і послуг для домашніх тварин охоплює п’ять основних напрямів, ідеться в дослідженні агенції Inweb:
Для покупок українці найчастіше обирають офлайн та онлайн зоомагазини, що співпрацюють із виробниками та пропонують широкий асортимент товарів. Для покупки корму також популярні супермаркети, невеликі мережі магазинів та мінімаркети.
Сфера сервісів для тварин охоплює:
Останнім часом зростає також пропозиція для екзотичних і дрібних тварин.
Доповнюють ринок виробники аксесуарів, іграшок та одягу, які створюють продукцію для комфорту, активності та естетики життя улюбленців.
Сфера Pet Care в Україні зберігає динаміку зростання навіть у кризових умовах, додають в Inweb, а ключовим рушієм її розвитку стає емоційний складник, що впливає на тон комунікації брендів зі споживачами.